dinsdag 9 juli 2013

Laatste schooldag




Op de laatste schooldag mocht het eens iets anders zijn.
Ik maakte een muzikaal pak. Ik liet de muziek horen en het pak ging rond in de kring. Wanneer de muziek stopt mocht de kleuter die het pak in zijn handen had één laagje krantenpapier eraf nemen. Hier stond dan een opdracht op. Er waren heel veel verschillende opdrachten: een liedje zingen, dansen, puzzel maken, belletje doorgeven zonder/met lawaai, 10 toertjes lopen in de klas, 
een dikke knuffel/zoen geven aan elkaar ...

 In het muzikaal pak zat natuurlijk een verrassing: "kinderchampagne en pannenkoeken"
 Mmmm, dat heeft gesmaakt!

We gaven elkaar nog allemaal een dikke kus en knuffel en wensten elkaar een prettige vakantie.
Ik wil de sloebers een mijn klas ook een hele prettige vakantie toewensen. 
Jullie zijn stuk voor stuk allemaal schatjes van patatjes (zoals Maxim het zou zeggen), ik ga jullie missen! 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten